تبلیغات

کتاب داستان ترجمه شده پنگوئن زیر پل Under the Bridge

کتاب داستان ترجمه شده پنگوئن زیر پل Under the Bridge

کتاب داستان ترجمه شده پنگوئن (دیجیتال)

 

Under the Bridge - Penguin- Level 1

 

کتاب داستان زیر پل

 

توجه:

 

- فرمت این مجموعه PDF است و به صورت لینک دانلود در اختیار زبان آموز قرار خواهد گرفت. پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور با کلیک بر روی تصویر کتاب در بالا می توانید کتاب را دانلود نمایید.

 

- نام کاربری و رمز عبور پس از پرداخت به صورت خودکار نمایش داده خواهد شد. همچنین یک نسخه از نام کاربری و رمز عبور به ایمیل ثبت شده ارسال می گردد.

 

- نام کاربری و پسورد ارائه شده، تنها برای استفاده یک شخص می باشد، لذا از در اختیار قرار دادن اطلاعات به سایر افراد خودداری نمایید.

 

- دانلود نسخه اصلی و فایل صوتی کتاب رایگان است.

 

- این کتاب ترجمه وب سایت مرجع زبان ایرانیان می باشد لذا در اختیار قرار دادن این کتاب به سایر افراد، شرعا و اخلاقا صحیح نمی باشد.

 


 

از این پس سعی خواهد شد کتاب های داستان های منتخب پنگوئن از سطوح مختلف انتخاب و پس از ترجمه بر روی سایت قرار گیرد. یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی و همچنین تقویت مهارت شنیداری، خواندن و همچنین واژگان، استفاده از کتاب داستان های سطح بندی شده است. از نقاط قوت این روش  این است که کلمات و لغات جدیدی که در سیر داستان آموخته می شود وارد حافظه ی دراز مدت خواهد شد و تا مدت های زیادی در ذهن باقی خواهد ماند. سری کتاب های داستان پنگوئن در یک سطح استارتر و 4 سطح اصلی طراحی شده اند. این کتاب ها همواره یکی از مطرح ترین منابع کتاب داستان انگلیسی بوده است. تمامی کتاب داستان هایی که در این بخش انتخاب می شوند دارای فایل صوتی و PDF با کیفیت مناسب خواهند بود. همچنین طی توصیه وب سایت به اساتید و عزیزانی که امور ترجمه را بر عهده دارند، در ترجمه کتاب ها دو مقوله مورد توجه قرار گرفته است. 1- ترجمه تا حد امکان معانی واژگان را به طور واضح برساند و از ترجمه ادبی و پیچیده پرهیز شود. 2- ترجمه ها تا حد امکان به زبان روزمره و عادی نزدیک باشد. این کتاب مربوط به سطح 1 پنگوئن، 45 صفحه و با لهجه بریتیش می باشد. همچنین زبان آموزان می توانند انتقادات، پیشنهادات، مشکلات تایپی و علمی را از بخش تماس با ما در وب سایت مطرح نمایند.

 


 

برای مشاهده توضیحات بیشتر، نمونه تصاویر و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

http://www.irlanguage.com/920/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D9%85%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D9%BE%D9%86%DA%AF%D9%88%D8%A6%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%D9%84-Under-the-Bridge/

پاسخ دهید

2 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۲:۱۱

Saved as a favorite, I love your site!

امیرمحمد جعفری  ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۶:۱۵

یتتیتس