تبلیغات

مجموعه پادکست های انگلیسی Splendid Speaking Podcasts

مجموعه پادکست های انگلیسی Splendid Speaking Podcasts

مجموعه پادکست های انگلیسی Splendid Speaking Podcasts است. این مجموعه ی آموزشی برای آن دسته از زبان آموزانی که برای آزمونهایی شبیه CAE و یا CPE و آزمونهایی شبیه ایلتس و تافل آماده می شوند بسیار مناسب است. در واقع این مجموعه پادکست برای آموزش زبان انگلیسی و خصوصاً مهارت اسپیکینگ به زبان آموزان سطح پیشرفته است. شاید برای خیلی از دوستان سوال باشد که پادکست چیست؟ به خواندن متن ادامه دید.

Splendid Speaking Podcasts

پادکست چیست؟

پادکست (به انگلیسی: Podcast) یا پادپخش انتشار مجموعه‌ای از پرونده‌های رسانه دیجیتال است که توزیع آن در اینترنت با استفاده از فید صورت می‌گیرد، و توسط کاربران معمولاً بر روی یک پخش‌کنندهٔ موسیقی دیجیتال قابل دریافت و پخش است. این روش ارائهٔ محتوا در سال ۲۰۰۴ محبوبیت و گسترش یافت؛ و گاه به آن رادیوی اینترنتی گفته می‌شود.

برای دریافت آن، معمولاً از برنامه‌های خبر خوان که از خدمات وب استفاده می‌کنند استفاده می‌شود و بر روی رایانه‌های خانگی و یا پخش‌کننده‌های موسیقی دیجیتال قابل پیاده سازی است. قابل ذکر است که عمل دریافت پادکست را پادکچ (به انگلیسی: Podcatch) می‌گویند.

جالب است بدانید که گروه آموزش زبان های خارجی کاردوآنلاین از تقریباً سه سال پیش ضبط پادکست های اختصاصی خود را با عنوان کادپاد آغاز کرد که هم اکنون می توانید قسمت های مختلف آن را در مرکز آموزش زبان انگلیسی کاردوآنلاین دریافت کنید. ضبط این دروس به عهده ی استاد محترم مرتضی گیتی می باشد.

Splendid Speaking Podcasts

Just discovered Splendid Speaking? Here’s the first step to improving your English speaking skills whether for an English exam like BEC Higher, BULATS, CAE, CPE, or IELTS, for work or university.
Splendid Speaking is an online course for advanced learners who wish to improve their speaking skills. The course is based around interviews with advanced-level students from around the world.

محتویات

  • دانلود رایگان دموی پادکست های انگلیسی Splendid Speaking Podcasts

download button

پاسخ دهید

2 نظر

تو و ما  ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۱۸:۲۳

سلام . ببین ما یه سایت زدیم برای حمایت از هنرهای دست ساز. خوشحال میشم بیای محصولاتمونو ببینی چون واقعا تلاش میکنیم بهترین محصولات دست ساز و کارهای هنری رو ارائه بدیم. با اومدنت خوشحالمون میکنی... http://tovama.com مرسی عزیز

تالار گفتمان دانشنامه دین اسلام  ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۷:۳۴

تالار گفتمان دین اسلام جایگاه سرودن اشعار آئینی درج مطالب مذهبی دنیای سینما موسیقی و .... منتظر شما هستیم ابریست کوچه کوچه، دل من ـ خدا کند نم نم، غزل ببارد و توفان به پا کند حسّی غریب در قلَمَم بغض کرده است چیزی نمانده پشت غزل را دوتا کند http://shargh.us/forum/index.php