تبلیغات

دانلود کتاب های ورلد انگلیش World English

دانلود کتاب های ورلد انگلیش World English

سری کتاب های World English یک مجموعه چهار سطحی جدید از انتشارات Heinle با همکاری شبکه مستند National Geographic برای آموزش سطوح مقدماتی تا متوسط زبان انگلیسی است. در سری کتاب های World English از محتوا، تصاویر، فیلم ها و سایر منابع شبکه National Geographic برای آموزش زبان استفاده می گردد تا زبان آموز موفقیت بیشتری در شبیه سازی و یادگیری زبان در زندگی روزمره خود کسب نماید. این مجموعه براساس اهداف آموزش عملی و مشخص پایه ریزی گریده است که توسط موضوعات و مطالب متنوع و واقعی ارائه می شود. همچنین در تدوین تمامی دروس کتاب ها از افراد واقعی، مکان های واقعی و زبان واقعی که شعار این مجموعه آموزشی نیز می باشد، جهت ارتباط زبان آموزان با دنیای اطراف استفاده می شود. این مجموعه دارای چهار سطح Intro,1,2,3 می باشد که هر سطح از این سری از کتاب ها در بردارنده موارد زیر خواهد بود:

 

کتاب دانش آموز مشتمل بر 12 درس، کتاب تمرین، فایل های ویدیویی، فایل های صوتی کتاب دانش آموز، نرم افزار تمرین و همچنین هر سطح از کتاب های World English  شامل دو کتاب داستان با عنوان Story Book است که به همراه فایل صوتی و ویدیویی به آموزش بهتر مفاهیم درسی آن سطح کمک خواهد نمود.

X

http://www.irlanguage.com/931/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%B1%D9%84%D8%AF-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B4-World-English/

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...