تبلیغات

آمادگی آزمون PET کمبریج Succeed in Cambridge English Preliminary

آمادگی آزمون PET کمبریج Succeed in Cambridge English Preliminary

آمادگی آزمون PET کمبریج Succeed in Cambridge English Preliminary

آزمون PET یکی از آزمون های دانشگاه کمبریج است که برای تست مهارت های زبان انگلیسی افراد در سطوح ابتدایی تنظیم شده است. پیش از این منابع متعددی را در رابطه با این آزمون بر روی وبسایت کاردوآنلاین منتشر کرده ایم که می توانید با جستجو در سایت آنها را بیابید. در ادامه به معرفی کوتاهی از آزمون PET می پردازیم.

PET سرواژه کلمه های Preliminary English Test می باشد. این آزمون برای افرادی که می توانند انگلیسی گفتاری و نوشتاری در سطح متوسطه به کار ببرند طراحی شده است. این آزمون هر ساله در بیش از 80 کشور و با شرکت 70000 داوطلب برگزار می گردد. PET در سطح 2 آزمونهای کمبریج قرار دارد.

قبولی در این سطح نشان گر این است که زبان آموز مهارت های زبانی لازم برای تعامل در موقعیت های مختلف کاری و اجتماعی را در یک جامعه انگلیسی زبان داراست. همانند دیگر امتحانات کمبریج، PET چهار مهارت اصلی خواندن، نوشتن، درک مطلب و مهارت بیانی، به همراه دانش لغت و گرامر زبان انگلیسی را شامل می شود.

آزمون PET شامل سه دفترچه: Reading and Writing ,Listening و Speaking می باشد. نمره آزمون های Reading و Writing مجموعاً 50% نمره آزمون نهایی در حالی که آزمون های Speaking و Listening هر کدام 25% نمره آزمون را شامل می شود.

امتحان اول: Reading & Writing (مدت زمان 1 ساعت 30 دقیقه)

Reading – میزان توانایی درک اطلاعات از علایم و مقالات عمومی داوطلبین در این آزمون سنجیده می شود. داوطلبین توانایی خود را در استخراج اطلاعات از متون کوتاه به همراه درک نظر نویسنده و تأثیر آنها روی خوانندگان جامعه هدف مورد ارزیابی قرار می دند.

Writing- داوطلبین باید قادر باشند تا موقعیت ها، نظرات و رویداد ها را شرح داده و بنویسند.

امتحان دوم: Listening (مدت زمان 30 دقیقه)

داوطبین توانایی شان را در استخراج اطلاعات از مکالمات ضبط شده با سطح دشواری متفاوت نشان می دهند.
امتحان سوم: Speaking (مدت زمان حدود 11 دقیقه)
این آزمون به صورت دو نفره اجرا می شود. دو ممتحن بیان شفاهی داوطلبین، که باید قادر به درک و پاسخ صحیح باشند، را مورد ارزیابی قرار می دهند.

تاریخ های برگزاری آزمون PET

این امتحان شش بار در سال در تاریخ های از پیش تعیین شده در ماه های مارس، می، ژوئن (دو بار)، نوامبر و دسامبر برگزار می شود. امتحان PET تنها در 2400 مرکز رسمی امتحانی دانشگاه کمبریج در بیش از 130 کشور دنیا انجام می شود.  برای ثبت نام داوطلبین باید حداقل 10 هفته زودتر از تاریخ امتحان اقدام کنند.

برای شرکت در کلاس های آمادگی آزمون PET گروه آموزشی پژوهشی از این صفحه دیدن کنید.

Succeed in Cambridge English Preliminary

10 complete Cambridge English: Preliminary Practice Tests
  – Full-colour SPEAKING section
  – Self-study Edition; a comprehensive guide including:
  – a Writing Supplement with model Compositions
  – marked according to Cambridge ESOL guidelines
  – detailed JUSTIFICATION of the Answers for all
  – the key parts of each practice test
  – Audioscripts & Key
  – Set of Audio CDs

محتویات

  • دانلود رایگان فایل PDF کتاب دانش آموز Succeed in Cambridge English Preliminary

download button

  • خرید آنلاین فایل های صوتی Succeed in Cambridge English Preliminary
 
 

پاسخ دهید

2 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۳:۳۴

Hi there, I do think your blog might be having browser compatibility problems. Whenever I take a look at your site in Safari, it looks fine however, if opening in I.E., it's got some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up! Other than that, excellent website!

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۰:۵۰

What's up it's me, I am also visiting this web site regularly, this site is really fastidious and the users are actually sharing fastidious thoughts.