تبلیغات

دانلود ویرایش چهارم کتاب های Reading & Vocabulary Development

دانلود ویرایش چهارم کتاب های Reading & Vocabulary Development

 

سری کتاب های Reading and Vocabulary Development مجموعه ای چهار سطحی برای تقویت مهارت واژگان و خواندن زبان انگلیسی است و برای زبان آموزانی تنظیم گردیده که انگلیسی را به عنوان زبان دوم فرا می گیرند. هر سطح از این کتاب های شامل بخش و موضوعات متنوعی است که با ارائه تمرین و متن، سعی در آموزش زبان انگلیسی در سطوح مختلف را خواهد داشت. هر درس از یک متن و 6 بخش تمرین تشکیل می شود که تمامی متون دارای فایل صوتی با لهجه امریکن می باشند.
هر یک از سطوح این مجموعه دربردارنده موارد زیر می باشد.
- Fact & Figures عنوان اولین کتاب این مجموعه چهار سطحی است که در قالب 35 درس به موضوعاتی در مورد حیوانات - علت ها - گیاهان - موسیقی - کار و سرگرمی - انسان های جالب می پردازد.
- Thoughts & Notions عنوان دومین کتاب این مجموعه چهار سطحی است که در قالب 25 درس به موضوعاتی در مورد اختراعات، ورزش، غذاها، اسرار و رازها، و تجارت می پردازد.
- Cause & Effect عنوان سومین کتاب این مجموعه چهار سطحی است که در قالب 25 درس به موضوعاتی در مورد کاوش ها و جستجوها، مسائل جهانی، علم، سلامت و پزشکی می پردازد.
- Concepts & Comments عنوان چهارمین کتاب این مجموعه چهار سطحی است که در قالب 20 درس به موضوعاتی در مورد هنر، سازمان ها، مکان ها، علم و تکنولوژی و سلامت می پردازد.

برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

X

http://www.irlanguage.com/947/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%88%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%85-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-Reading-&-Vocabulary-Development/

پاسخ دهید

4 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۲:۱۸

Nice answers in return of this difficulty with solid arguments and telling all about that.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۳:۴۶:۴۰

Hi to every body, it's my first go to see of this blog; this weblog consists of amazing and in fact fine stuff in favor of readers.

How do you stretch your Achilles?  ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۱۶:۱۶

Hi just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the images aren't loading properly. I'm not sure why but I think its a linking issue. I've tried it in two different internet browsers and both show the same results.

What is a heel lift?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۹:۵۶

What's up every one, here every one is sharing such familiarity, so it's good to read this web site, and I used to pay a visit this blog everyday.