تبلیغات

نکاتی خواندنی از رتبه‌های تک رقمی کنکور 93

نکاتی خواندنی از رتبه‌های تک رقمی کنکور 93

مطالبی خواندنی از رتبه های تک رقمی کشوری کنکور 93

 قسمت اول : 16 مرداد 93 

20 مردادبه روز شد: نکاتی خواندنی از رتبه‌های تک رقمی کنکور 93

یاسمن سعیدی رتبه 1 ریاضی کشور سال دبیرستان رشته اش تجربی بوده و در سال سوم دبیرستان تصمیم به انتخاب رشته ریاضی می گیرد.

  • علی ولایی رتبه 1 انسانی کشور دیپلم ریاضی گرفته و در ودوره ی پیش دانشگاهی رشته ی علوم انسانی را برای ادامه ی تحصیل انتخاب می کند.
  • آناهیتا نجفی رتبه 2 کشور تجربی مدال نقره ی المپیاد شیمی کشوری دارد.
  • امید شمس اللهی رتبه 3 کشور انسانی مدال نقره ی المپیاد ادبی دارد.
  • مهسان صمدی از اصفهان رتبه ی 5 کشوری تجربی را به دست آوردد و خواهر ایشان ملیکا صمدی رتبه ی  9 منطقه 1 تجربی سال  90 را بدست آورد.ضمنا هر دو دانش آموز کانون بودند .
  • امیر نوری پور از آمل رتبه ی 2 منطقه ی 2 رشته ریاضی را کسب کرده و پدر ایشان سال 65 رتبه 2 رشته تجربی را به دست آوردند.
  • حسین خاکپور رتبه 10 کشوری تجربی کنکور 93 ، مقام اول استان در رشته ی حفظ قرآن را در سال گذشته به دست آوردند.
  • رتبه های 1 و 8 تجربی امسال ( شایان پورمیربابایی و فراست رجبی ) در مدرسه ی استعدادهای درخشان لنگرود همکلاس بودند.
  • میعاد لقایی رتبه 1 منطقه 2 ریاضی ، سال دوم دبیرستان مدال طلای المپیاد جهانی ریاضی واترلو کانادا ( منتخبان آزمون ریاضی کانگورو ) را کسب کرده است.
  • شهرهای خرم آباد ، بابلسر و کاشمر شهرهایی هستند که امسال برای اولین بار رتبه های تک رقمی کشوری داشتند .

 

قسمت دوم: 18 مرداد 93 

 

  •          نگین یغمایی رتبه 2 کشور رشته ریاضی عضو تیم والیبال مدرسه بوده و با تیم مدرسه اش در دوران دبیرستان ، هرساله مقام اول مدارس شهر تهران را بدست می آوردند.
  •          احمد رضایی رتبه 7 کشور رشته هنر پیانو می زنند و درصد خلاقیت موسیقی کنکور ایشان هم 100 بود.
  •         4 نفر از رتبه های تک رقمی مناطق از دوران دبستان به کانون آمدند. این افراد عبارتند از : سیمین بهرامی از بم رتبه 6منطقه3 رشته تجربی ، آرمان زین الدینی از شهربابک رتبه 8 منطقه 3 رشته تجربی ، امیرحسین مرتضائی از لاهیجان رتبه 8 منطقه2 رشته تجربی و بهنام مرادی رتبه 10 منطقه 3 رشته ریاضی. این دانش آموزان جزو باشگاه صدتایی های کانون هم هستند یعنی در بیش از 100 آزمون برنامه ای کانون شرکت کردند. حدس می زنید در بین این چهار نفر رکوددار چه کسی است ؟ امیر حسین مرتضایی  با 141 آزمون .
  •          مجتبی جعفری مسلم رتبه 6 منطقه 3 رشته انسانی  از بهار در مسابقات استانی نهج البلاغه مقام اول را به دست آوردند.
  •          امیر حسین خانی رتبه 10 منطقه 1 رشته ریاضی از مشهد هندبال بازی می کردند و در دوران راهنمایی با تیم دانش آموزی مدرسه مقام اول استان را به دست آوردند.
  •          غزاله پورعلی رتبه7 منطقه 1 رشته تجربی از مشهد ، مدال نقره المپیاد شیمی کشوری را هم کسب کردند.
  •          بهنام عاطفی رتبه 5 منطقه 2 رشته هنر از نیشابور ، مقام اول استانی در رشته عکاسی را هم کسب کرده بودند.
  •         لعیا ده شیری پاریزی هم  رتبه 8 سهمیه رشته تجربی  و هم رتبه 8 سهمیه رشته زبان را به دست آورد.از این دانش آموز رفسنجانی اهل تئاتر هم است و در سال دوم دبیرستان مقام اول را به دست آوردند.
  •         حسین خاکپور رتبه 10 کشور تجربی از کاشمر  تا سال سوم دبیرستان رشته اش ریاضی بود و در دوران پیش دانشگاهی ، رشته تجربی را انتخاب می کند. پشتیبان سال سوم دبیرستان حسین ، آقای حجت داد آفرید بود که پشتیبان دانش آموزان رشته ریاضی بود. حجت داد آفرید با تغییر رشته حسین ، تصمیم می گیرد که رشته اش را عوض کند . لذا به فراگیری مطالب مشاوره ای رشته ی تجربی می پردازد و این کار را به خوبی انجام می دهد به طوری که هم حسین و هم رضا روزدار رتبه 9 منطقه 2 از مشاوره های ایشان کاملا رضایت داشتند.

قسمت سوم : 20 مرداد 93 

* رتبه های 3 و 4 منطقه 2 رشته انسانی هر دو بیرجندی هستند. احسان موهبتی و امیرزارع که رتبه های پشت سرهم را به دست آوردند ، همکلاس بودند و در کلاس هم  کنار هم می نشستند.آنها در دوران جمع بندی هم چند آزمون خود را کنار هم دادند. احسان مقام دوم شهرستان در رشته نهج البلاغه و امیرمقام اول استان در رشته حفظ ده جزو اول قرآن را دارند.

*صدرا صفادوست رتبه 3 کشور رشته ریاضی مقام اول استان در رشته تکواندو را داراست.

* هفت نفر از رتبه های تک رقمی مناطق از دوران راهنمایی به کانون آمدند. این افراد عبارتند از : امیر نوری پور رتبه 9 کشور رشته ریاضی از آمل ، وحید رستم خانی رتبه 1 منطقه 3 ریاضی از خدابنده ، محمد مهدی بهزادی رتبه 2 منطقه 3 ریاضی از شهربابک ، حسن اسدی گندمانی رتبه 2 سهمیه ایثارگران تجربی از بروجن  ، محسن امیر سبتکی رتبه 5 منطقه 3 تجربی از زرند ، امیر حسین رمضانی رتبه 7 منطقه 3 تجربی از طبس ،. محمد زارع حسین آبادی رتبه 8 منطقه 3 ریاضی از نظرآباد. حدس می زنید در بین این افراد کدامیک رکوددار شرکت در آزمون های برنامه ای کانون است ؟ محسن امیرسبتکی  با 100 آزمون.

*پوریا حسن پور رتبه 7 سهمیه ایثارگران  رشته تجربی از سبزوار نفر اول مسابقات کتابخوانی شهرشده بود.

*حسین مقیمیان رتبه 7 منطقه 3 رشته ریاضی از بشرویه مقام اول استان در رشته مفاهیم قرآنی را دارد.

*حسین یوسفی مقدم رتبه 9 منطقه 2 از آمل مدال نقره المپیاد کشوری کامپیوتر را دارد.

*علیرضا رضایی رتبه 9 کشور تجربی از میانه  مقام سوم رادر مرحله دوم مسابقات ریاضی تورنمت شهرهای مسکو به دست آوردند. پدر و مادر علیرضا هر دو دبیر تربیت بدنی هستند و خود علیرضا هم تقریبا با قوانین همه ی ورزش ها آشنا است . او در یک ماه آخر برای تماشای فوتبال های جام جهانی و والیبال برنامه ریزی داشت.

*نرگس زنگنه ابراهیمی رتبه 1 منطقه 3 رشته انسانی از خواف متاهل است . نرگس سال دوم دبیرستان ازدواج می کند ولی با تشویق های همسرش به تحصیل ادامه می دهد. نرگس از سال سوم دبیرستان در آزمون های کانون شرکت می کرد. شغل همسر نرگس مشاوره است و بهترین مشاور نرگس در دوران کنکورش بود.

*علی اصغر حاجی زاده  رتبه 9 منطقه 3 رشته ریاضی از شیروان مقام دوم را در مسابقات شطرنج دانش آموزی استان در سال 89 به دست آورد.

*عبدالکریم تاجیک رتبه 9 کشور رشته هنر از مشهد نفر اول در رشته خط و طراحی در شهرشان شدند.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...