تبلیغات

دانلود سطح مقدماتی دوره صوتی اینترو | Interchange Intro

دانلود سطح مقدماتی دوره صوتی اینترو | Interchange Intro

دانلود درس 1 تا 3 از مجموعه Interhchange Intro بر روی سایت قرار گرفت.


 دوره صوتی اینترچنج سطح اینترو
 

دانلود دوره صوتی آموزش زبان انگلیسی مهندس باقری - اینترچنج سطح اینترو

Interchange Intro By Mr.Bagheri

مجموعه ای که در این پست در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد، یکی از روش های بسیار مفید و نوین برای یادگیری زبان انگلیسی است که تا حد امکان زبان آموز را از کتاب و جزوات بی نیاز نموده است. نام این مجموعه Interchange Intro By Mr.Bagheri است که در آن، دوره مقدماتی از سری کتاب های اینترچنج ویرایش چهارم، به طور کامل توسط جناب مهندس باقری تشریح گردیده است. این مجموعه به صورت کاملا صوتی و به صورت ترکیب انگلیسی - فارسی طراحی گردیده است که می تواند یکی از بهترین روش های یادگیری برای افرادی باشد که فرصت حضور در کلاس های آموزشی موسسات و آموزشگاهها را ندارند. روش تدریس به این صورت است که ابتدا زبان آموز فایل های صوتی بخش های مختلف هر درس را (به صورت Native) می شنود و سپس معانی لغات، اصطلاحات، نکات گرامری، تلفظ و تمامی موارد لازم توسط مهندس باقری به شیوه ای بسیار جذاب تشریح می گردد. از نکات بارز این مجموعه این است که زبان آموز در هر درس علاوه بر مطالب کتاب های اینترچنج، مواردی مهم دیگری که با موضوع درس مرتبط است را نیز می آموزد. زبان آموز می تواند با استفاده از این روش به هر درس چندین بار گوش سپرده تا تسلط لازم و کافی را کسب نماید.

کتاب اینترچنج اینترو دارای 16 درس بوده و هر درس از دو بخش تشکلیل شده است. فایل های صوتی این دوره در مدت زمان 30 ساعت، به صورت صوتی تمامی دروس Interchange Intro را دربرمی گیرد. همچنین فایل های PDF مربوط به هر درس نیز به صورت مجزا در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است. لازم به ذکر است کتاب های اینترچنج یکی از قوی ترین منابع یادگیری زبان انگلیسی امریکن است که در ادامه مطالب دلایل جناب مهندس باقری شرح داده شده است.


توضیح مختصر دوره های مکالمه انگلیسی از زبان مهندس باقری طراح دوره آموزشی:

این دوره های آموزشی تحت عنوان مکالمه انگلیسی برای همه و دوره های اینترچنج که هم اکنون پس از سال ها تحقیق و پژوهش با همکاری وب سایت مرجع آموزش زبان ایرانیان در اختیار همگان قرار می گیرد ضمن احترام به تمام تلاش ها و زحماتی که دیگر دوستان در زمینه آموزش زبان انگلیسی متحمل شده اند و تقدیر از همه آنان، با نهایت ادب و خضوع معروض می دارد که در این مجموعه آموزشی با نگاهی متفاوت و از زاویه ای دیگر یادگیری مکالمه و مترجمی زبان انگلیسی مورد بررسی قرار گرفته است و همچنین ضمن آنالیز و کارشناسی موانع یادگیری زبان انگلیسی، تکنیک ها و روش های کلاسیک و علمی آموزش زبان را با تلفیقی از نرم افزارها و اپلیکیشن های عصر فناوری و دیجیتال مورد توجه قرار داده و به گونه ای کاملا ساده و قابل فهم به تدریس آنها پرداخته ایم. این تجربیات حاصل قریب به 16 سال تدریس درسطوح مختلف تهران و اصفهان است که بعد ازمدت ها تحقیق و پژوهش به سبکی کاملا متفاوت و نوین تبدیل شده است.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده توضیحات بیشتر در خصوص سرفصل های آموزشی، اهداف دوره، روش مطالعه و موارد دیگر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

توضیحات بیشتر


روش مطالعه و استفاده ازاین دروس با قلم مهندس باقری:

فراگیری یک زبان خارجی دشواری ها و زحمات خاص خود را دارد اما با توجه به عصردیجیتال و فناوری اطلاعات و نیز مدیریت زمان خصوصا زمان های بیهوده و مرده افراد، می توان به این امردست یافت. تقریبا همه افراد در روز حداقل یک ساعت تا دو ساعت زمان مرده و بلا استفاده دارند که عموما این اوقات در رفت و آمدهای روزانه نظیر، رانندگی، مترو، اتوبوس، پیاده روی است. خانم ها و مادران عزیز نیز بیشتر زمان خود را در آشپزخانه سپری می کنند، لذا می توانند درحین انجام امور داخلی منزل فایل های صوتی را با صدای مناسب در فضای خانه گوش فرا داده و تکرار نمایند. اگر گوش سپردن به فایل های صوتی با دقت باشد اثرش سریع تر بوده درغیر اینصورت قرارگرفتن در فضای انگلیسی خود به مرور زمان تاثیر گذارخواهد بود. کارمندان نیز با استفاده از مجموعه های صوتی، در بازه  زمانی استراحت و یا فاصله منزل تا اداره می توانند به یادگیری زبان بپردازند.


اهداف آموزشی دوره صوتی مکالمه انگلیسی برای همه:

مروری بردستور زبان فارسی بعنوان اولین ومهمترین عامل دریادگیری زبان های خارجه

جمله سازی بصورت کاملا ساده و پایه ای

فهم ساده و بدون حفظ قواعد گرامری

تسلط به مبانی تلفظ و آواشناسی

مکالمه سلیس و روان

ترجمه سلیس و روان از انگلیسی به فارسی و بالعکس

حرکتی هدفمند به سوی یادگیری مکالمه امتحانات آیلتس و تافل


پاسخ به چند سوال:

 

چرا مجموعه آموزشی اینترچینج را برای تدریس انتخاب کرده اید؟ درحالیکه مجموعه های جدیدتری دربازار موجود است؟

پاسخ: پروفسور جک ریچاردز ازفعالان موفق درعرصه تدریس زبان انگلیسی بوده و درحال حاضرکتب خود را تدریس می نمایند و بطور پیوسته در حال بروز رسانی تألیفات خود می باشد. ازطرفی کتب ایشان آیلتس محور بوده و زبان آموزان درطول دوره چهار مهارت اصلی امتحان آیلتس را فرا می گیرند. لذا عزیزان با گذراندن مجموعه اینترچینج و آشنایی مختصر با محتویات امتحان آیلتس می توانند نمره خوبی کسب نمایند. ازطرفی پر واضح است که در مدت زمانی  که شخص درحال گذراندن ترم های یک مجموعه آموزشی زبان خارجی است کتابهای جدیدی هرروز به بازار عرضه می شوند و متاسفانه تبلیغات نامناسب تجاری برخی از موسسات باعث سردرگمی زبان آموزان گردیده است. حال آنکه مدگرایی در زبان انگلیسی ودیگر زبانهای خارجه نیز امان زبان آموزان را بریده است.یادگیری زبان درابتدا نیاز به حرکتی لاک پشتی دارد تا به مرور زمان به حرکتی خرگوشی تبدیل گردد. از طرفی باید یک مجموعه را انتخاب و تا انتها پیگیری نمود و ازشاخه به شاخه شدن دوری گزید. دوستان آگاه به امور آموزشی سخن بنده را تایید می نمایند چرا که این بزرگترین اشتباه در امر یادگیری زبان های خارجه است.این معضل در درمان بیماری ها نیز مبتلابه است چراکه شخص دوره درمان دارویی خود را به اتمام نرسانده به پزشکی دیگر مراجعه می کند. لذا درابتدا باید درانتخاب استاد، مجموعه و پزشک خود نهایت دقت را به خرج داده و تا انتها گوش به فرمان راهبر خود باشیم تا به هدف مطلوب دست یابیم.

 

چه مجموعه دیگری درکناراینترچینج توصیه می کنیدتا مطالعه شود؟

پاسخ: اصل تمرکز باید بر روی مجموعه اینترچینج باشد. از آنجا که بنده اطلاعی ندارم که مخاطب مورد نظر چه کسی است و در حال حاضر در چه سطحی از زبان قرار دارند لذا پاسخ به این سوال ممکن است منجر به گمراهی و شاخه به شاخه شدن زبان آموز گردد.

 

آیا در ابتدای یادگیری بهتر نیست که کسی را با خود همراه کنم تا یار و یاور من باشد و با هم رشد کنیم؟

پاسخ: اگربه این معنا باشد که آن شخص دوست صمیمی و یار دوران سختی و خوشی شماست طبعاً به شما باید تبریک گفت که چنین دوست و یار شفیقی دارید درغیر اینصورت باید عرض کنم که وابستگی به دیگران در یادگیری زبان اصلاً خوب نیست باید باعزمی راسخ ، خود به تنهایی شروع کرده و باید این مسیر را به تنهایی و تحت هدایت های استادتان طی نمایید و اگرروزی دوست و همراه شما به هر دلیلی انگیزه خود را از دست داد، بدون سست شدن به راه خود ادامه دهید.

 

چه توصیه ای دیگری دارید تا بنده به عنوان یک زبان آموز در مسیر یادگیری انگیزه خود را از دست ندهم و موفق باشم؟

پاسخ: سعی کنید تا آنجا که می توانید برنامه های مطالعه و پیشرفت خود را در ابتدا از دیگران مخفی نگهدارید تا مبادا آنانی که چشم دیدن موفقیت شما را ندارند با حرفهای نا امید کننده خود، شما را ازعزم راسخ تان دلسرد کنند. نگران دیگران نباشید هر کسی درموقع مناسب خود مسیرش را به سمت موفقیت پیدا می نماید. پس از آنکه رشد و پیشرفت خوبی داشتید دیگران خواهند فهمید و نه تنها ناراحت نمی شوند بلکه بجای حسادت این بارغبطه خواهند خورد و از شما برای پیشرفت خود تقاضای کمک خواهند نمود.

 


دانلود رایگان دوره صوتی اینترچنج اینترو (مهندس باقری)

Interchange Intro By Mr.Bagheri

دانلود درس 1 تا 3 از مجموعه Interhchange Intro بر روی سایت قرار گرفت.


رمز رمز  عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com


 راهنما: پس از دانلود فایل Rar، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده، فایل ها را Extract نمایید. (کلیک راست نموده و گزینه Extract Here را انتخاب کنید.)



نتایج حاصل پس از گذراندن دوره های آموزشی:

مکالمه سلیس و روان با لهجه امریکایی

فهم و ترجمه متون انگلیسی به فارسی و بالعکس

حرکتی هدفمند به سوی کسب نمرات بالا در امتحانات آیلتس و تافل

پیشرفت با سرعتی چشمگیر به کمک تکنولوژی های عصرفناوری و دیجیتال


دوره های آموزش مکالمه مهندس باقری در آینده: 

سطح اول : مبانی ومفاهیم یادگیری زبان انگلیسی 25 جلسه

سطح دوم : تشریح کامل کتاب Interchange Intro بانگاهی نو و متفاوت

سطح سوم : تشریح کامل کتاب Interchange 1 بانگاهی نو و متفاوت

سطح چهارم: تشریح کامل کتاب Interchange 2 بانگاهی نو و متفاوت

سطح پنجم: تشریح کامل کتاب Interchange 3 بانگاهی نو و متفاوت

سطح ششم: تشریح کامل کتاب Passage 1 بانگاهی نو و متفاوت

سطح هفتم: تشریح کامل کتاب Passage 2 بانگاهی نو و متفاوت

پاسخ دهید

2 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۳:۴۳

This is very interesting, You're a very skilled blogger. I have joined your feed and look forward to seeking more of your excellent post. Also, I've shared your site in my social networks!

Why is my Achilles tendon burning?  ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۵:۳۴:۲۷

I’m not that much of a online reader to be honest but your sites really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back in the future. Cheers