تبلیغات

کادپاد 71 – تفاوت Much و Many در انگلیسی – قسمت اول

کادپاد 71 – تفاوت Much و Many در انگلیسی – قسمت اول

در قسمت هفتاد و یک از کادپاد قصد داریم در رابطه با دو کلمه ی Much و Many در زبان انگلیسی صحبت کنیم. همانطور که ممکن است بدانید، این دو کلمه برای صحبت کردن در رابطه با مقدار و یا تعداد چیزی مورد استفاده قرار می گیرند. نکات متفاوتی در مورد استفاده ی درست از آنها وجود دارند که باید به در نظر گرفته شوند. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم این قسمت از کادپاد را به این موضوع اختصاص دهیم. برای دانلود فایل صوتی و فایل PDF به ادامه ی مطلب بروید.

پادکست آموزش زبان انگلیسی کادپاد قسمت 71

در قسمت هفتاد و یکم از کادپاد قصد داریم در رابطه با تفاوت های دو لغت Much و Many صحبت کنیم. هر دوی این کلمات به منظور نشان دادن مقدار یا تعداد زیادی از چیزی مورد استفاده قرار می گیرند. Much در کنار اسم های غیرقابل شمارش و Many با اسم های قابل شمارش به کار برده می شود. علاوه بر این موضوع، نکات دیگری نیز وجود دارند که در این قسمت از کادپاد به آنها پرداخته می شود. فایل های صوتی و فایل PDF این قسمت را برای شما قرار داده ایم.

KadPod English Learning Podcast  – Episode: 71- Much and Many

دانلود فایل صوتی

دانلود فایل PDF

پاسخ دهید

3 نظر

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۳:۴۳:۱۵

Link exchange is nothing else but it is simply placing the other person's web site link on your page at suitable place and other person will also do similar in support of you.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۴:۰۸:۳۶

This post will assist the internet users for creating new blog or even a weblog from start to end.

foot pain during running  ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۸:۲۸:۳۶

My brother suggested I may like this blog. He was once totally right. This post truly made my day. You cann't imagine simply how so much time I had spent for this information! Thanks!