تبلیغات

کادپاد 73 – تفاوت A little و A few در انگلیسی

کادپاد 73 – تفاوت A little و A few در انگلیسی

در قسمت هفتاد و سوم از کادپاد قصد داریم در رابطه با تفاوت دو لغت A few و A little صحبت کنیم. هر دوی این کلمات برای نشان دادن مقدار یا تعداد کمی از چیزی می باشند. اما تمام بحث به این موضوع خلاصه نمی شود. نکاتی متفاوتی در مورد استفاده ی درست از آنها وجود دارند. برای مثال، تفاوت A little و little، و یا تفاوت Few و A few در چیست؟ جواب این سوال را نیز می توانید با گوش دادن به این قسمت از کادپاد دریابید. برای دانلود فایل صوتی و فایل PDF به ادامه ی مطلب بروید.

پادکست آموزش زبان انگلیسی کادپاد قسمت 73

در قسمت هفتاد و سوم قصد داریم در رابطه با تفاوت دو واژه ی A few و A little صحبت کنیم. هر دوی این واژگان برای نشان دادن مقدار یا تعداد کمی از چیزی مورد استفاده قرار می گیرند. نکات متفاوتی برای استفاده ی درست از این دو کلمه وجود دارند که قصد داریم در این قسمت از کادپاد به آنها بپردازیم. فایل های صوتی و فایل PDF این قسمت را برای شما قرار داده ایم.

KadPod English Learning Podcast  – Episode:73- A few and a little

 

دانلود فایل صوتی

دانلود فایل PDF

 

پاسخ دهید

3 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۶:۳۳

I love it when people get together and share opinions. Great blog, stick with it!

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۴:۵۰:۳۲

My spouse and I absolutely love your blog and find most of your post's to be exactly I'm looking for. Would you offer guest writers to write content for you? I wouldn't mind writing a post or elaborating on many of the subjects you write concerning here. Again, awesome blog!

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۴:۳۰

I'm more than happy to uncover this great site. I need to to thank you for ones time just for this wonderful read!! I definitely enjoyed every little bit of it and i also have you book marked to see new things in your website.